AVT biedt u service op maat

AVT verzorgt ook de service en ondersteuning van Dragon spraakherkenning

Ook na de bestelling en levering zijn we graag er voor onze klanten

Onze toegewijde experts zijn er om u te helpen met uiteenlopende onderwerpen die te maken hebben met de Dragon Spraakherkenningssoftware, Philips dicteeroplossingen en alles wat daar mee te maken heeft. Onze helpdesk-medewerkers helpen u met  een nieuwe installatie, incidentele vraag of een uitgebreid probleem.

Het liefst zouden wij onbeperkt en gratis hulp verlenen aan iedereen die bij ons een product heeft aangeschaft. Goede service en tevreden klanten vinden we immers heel belangrijk. De fabrikanten van de producten die AVT levert houden hier echter geen rekening mee in de marges die ze ons bieden. De marges zijn zeer minimaal en u koopt het lieftse het product voor de scherpste prijs dus als we de prijs zouden verhogen gaat u niet bij ons bestellen.

 

Het moet uit de lengte of uit de breedte komen.
Goede service kan gewoon niet gratis.
Daarom vragen wij u een vergoeding voor onze service.
We bieden u verschillende opties om u passende hulp te bieden:

 

Telefonische helpdesk

Ook als u geen abonnement voor ondersteuning met ons afgesloten heeft kunt u ons ook bellen voor hulp en ondersteuning.
U kunt dan bellen met onze helpdesk; u betaalt onze expert dan per minuut.

Belt u het onderstaande helpdesk-nummer dan krijgt u vrijwel altijd direct een medewerker aan de lijn. Mocht er op het moment dat u ons belt geen expert beschikbaar zijn dan hoort u een ingesprektoon. U wordt bij ons dus niet onnodig in een dure wachtrij gezet. Geen keuzemenu en geen bandjes met onnodige informatie om uw gesprek te rekken. Gewoon eerlijke hulp voor een eerlijk tarief.

 

Bel ons en ervaar het zelf!
0900 – AVTHULP
(0900 – 2884857, 80 cent per minuut)

 

Een jaarlijks supportabonnement

U wilt natuurlijk ook het maximale rendement halen uit uw aankoop bij AVT. Is een uitgebreide training voor u niet (meer) noodzakelijk maar heeft u wel af en toe behoeft om een technische vraag te stellen dan bied het Supportabonnement u deze mogelijkheid.  Gedurende de looptijd van het abonnement kunt u bellen* met de experts van AVT voor hulp en advies. Op deze pagina vindt u onze supportabonnementen.

 

Bestel supportminuten

Op deze pagina vindt u ook de mogelijkheid om losse supportminuten te bestellen. Kunt u bijvoorbeeld niet ons 0900-nummer bellen en wilt u niet een support abonnement voor een heel jaar, dan koopt u in onze shop (per 10 minuten) het gewenste aantal minuten ondersteuning.

 

(Remote) Personal Training.

AVT helpt u graag om u wegwijs te maken in de verschillende oplossingen die wij leveren. U kunt bij ons een Remote Personal Training aanvragen door te bellen met onze verkoopafdeling op 31 23 5294344 of in onze webshop via deze pagina. U vindt daar ook meer informatie over de mogelijkheden en de prijzen. Heeft u liever dat een van onze experts op uw locatie een training verzorgt, dan verzorgen wij dat ook. Belt u ons op voor de mogelijkheden.

 

Hulp op afstand en training via TeamViewer

Over het algemeen is het fijn als wij mee kunnen kijken op uw pc om sneller te zien waar eventual problemen door veroorzaakt worden of om u beter uitleg te kunnen geven hoe iets werkt, wij maken dan graag gebruik van TeamViewer

 

Installeer de AVT Teamviewer Quick support tool

 

En, nog veel meer hulp

Soms is het handiger om te kiezen voor een cursus of een training, een expert bij u op kantoor of thuis? Ook die mogelijkheden biedt AVT.
Onder het kopje OVER AVT in het menu vindt u alle diensten die AVT kan bieden

* op “fair use”-basis – ongeveer een uur hulp per jaar