Nazorg (ondersteuning)

Ook na de bestelling en levering zijn we er voor onze klanten

Onze toegewijde experts zijn er om u te helpen met uiteenlopende onderwerpen die te maken hebben met de Dragon Spraakherkenningssoftware, Philips dicteeroplossingen en alles wat daar mee te maken heeft. Of het nu een nieuwe installatie, incidentele vraag of een uitgebreid probleem is, ze helpen u graag. AVT biedt u onderstaande opties:

Telefonische helpdesk – Geen contract nodig

U heeft geen contract of abonnement nodig om met ons te bellen, u zit ook nergens aan vast. U betaalt de expert per minuut. Zonder onnodige wachttijd en kosten. Belt u ons dan krijgt u gelijk een medewerker aan de lijn. Geen keuzemenu en geen bandjes met onnodige informatie om uw gesprek te rekken. Gewoon eerlijke hulp voor een eerlijk tarief.

Bel ons en ervaar het zelf!
0900 – AVTHULP
(0900 – 2884857, 80 cent per minuut)

Supportabonnement

U wilt natuurlijk ook het maximale rendement halen uit uw aankoop bij AVT. Is een uitgebreide training voor u niet (meer) noodzakelijk maar heeft u wel af en toe behoeft om een technische vraag te stellen dan bied het Supportabonnement u deze mogelijkheid.

Gedurende de looptijd van het abonnement kunt u bellen met de experts van AVT voor hulp en advies. Onder aan deze pagina ziet u de verschillende supportabonnementen die wij aanbieden.

TeamViewer

Mocht het handig of nodig zijn dan maken wij gebruik van TeamViewer om mee te kijken op uw pc om zo sneller te kijken waar het probleem zich voordoet of om u beter uitleg te kunnen geven hoe iets werkt.

En, nog veel meer hulp

Heeft u liever een cursus of een training? Een expert bij u op kantoor of thuis? Ook die mogelijkheden biedt AVT.
Bijvoorbeeld: Remote personal trainingen


Dit zeggen onze klanten:

Powered by Trustpilot

Op basis van bijna 300 beoordelingen scoren wij gemiddeld een 9,1 op Trustpilot.com! Een greep uit de beoordelingen gemaakt door onze tevreden klanten leest u hier.

Alle Trustpilot reviews
  • Mijn vragen werden snel en goed beantwoord.

    De heer Dr.Ir. L.F.G. Thurlings

    ★★★★★
  • Uitstekend product met een nog betere service! In mijn functie van arbeidsdeskundige kom ik regelmatig in situaties waarin een medewerker als gevolg van de beperkingen is aangewezen op spraakherkenningssoftware. Helaas ben ik zelf als gevolg van minder prettige omstandigheden ook beperkt in toetsenbord bedienen en muis hanteren en daardoor aangewezen op het gebruik van deze […]

    Kees groot Kormelink

    ★★★★★
  • De medewerkster van AVT heeft heel goed meegedacht naar een oplossing op maat voor mij. Ik ben dik tevreden.

    N. Aarts

    ★★★★★
  • Software en koptelefoon snel ontvangen. Installatie ging goed, maar het ermee werken, vergt wel wat inspanningen. Handige filmpjes met voorbeelden, zouden mij daar beter bij helpen.

    Dianne

    ★★★★★
  • Al een paar jaar gebruik ik Dragon spraakherkenning. Omdat ik niet handig ben op de computer weet ik vaak niet meer hoe je een softwareprobleempje moet oplossen. Bij voorbeeld het installeren van versie 14. ATV helpt mij altijd probleemloos een en ander weer te organiseren door gewoon even de besturing van mijn computer over te […]

    De heer ir. J.A. Joppe

    ★★★★★
  • Omdat ik met spoed een rapportage moest maken, zocht ik naar de mogelijkheid dat via spraakherkenning te doen. Via google kwam ik op Spraakherkenning.nl. Ik koos voor een download oplossing en binnen een uur was ik up and running. Ik ben positief verrast over de mogelijkheden van het Nuance Dragon Naturally Speaking homepakket. De service […]

    Robbin

    ★★★★★

Wij werken o.a. met