Nazorg (ondersteuning)

Ook na de bestelling en levering zijn we er voor onze klanten

Onze toegewijde experts zijn er om u te helpen met uiteenlopende onderwerpen die te maken hebben met de Dragon Spraakherkenningssoftware, Philips dicteeroplossingen en alles wat daar mee te maken heeft. Of het nu een nieuwe installatie, incidentele vraag of een uitgebreid probleem is, ze helpen u graag. AVT biedt u onderstaande opties:

Telefonische helpdesk – Geen contract nodig

U heeft geen contract of abonnement nodig om met ons te bellen, u zit ook nergens aan vast. U betaalt de expert per minuut. Zonder onnodige wachttijd en kosten. Belt u ons dan krijgt u gelijk een medewerker aan de lijn. Geen keuzemenu en geen bandjes met onnodige informatie om uw gesprek te rekken. Gewoon eerlijke hulp voor een eerlijk tarief.

Bel ons en ervaar het zelf!
0900 – AVTHULP
(0900 – 2884857, 80 cent per minuut)

Supportabonnement

U wilt natuurlijk ook het maximale rendement halen uit uw aankoop bij AVT. Is een uitgebreide training voor u niet (meer) noodzakelijk maar heeft u wel af en toe behoeft om een technische vraag te stellen dan bied het Supportabonnement u deze mogelijkheid.

Gedurende de looptijd van het abonnement kunt u bellen met de experts van AVT voor hulp en advies. Onder aan deze pagina ziet u de verschillende supportabonnementen die wij aanbieden.

TeamViewer

Mocht het handig of nodig zijn dan maken wij gebruik van TeamViewer om mee te kijken op uw pc om zo sneller te kijken waar het probleem zich voordoet of om u beter uitleg te kunnen geven hoe iets werkt.

En, nog veel meer hulp

Heeft u liever een cursus of een training? Een expert bij u op kantoor of thuis? Ook die mogelijkheden biedt AVT.
Bijvoorbeeld: Remote personal trainingen


Dit zeggen onze klanten:

Powered by Trustpilot

Op basis van bijna 300 beoordelingen scoren wij gemiddeld een 9,1 op Trustpilot.com! Een greep uit de beoordelingen gemaakt door onze tevreden klanten leest u hier.

Alle Trustpilot reviews

  • Je word accuraat, vlot, behulpzaam en deskundig geholpen!

    Ronald

    ★★★★★

  • Had een aantal vragen over het programma en tijdens de installatie en ik werd bij elke vraag zeer goed geholpen. Vriendelijke en prima service

    Klant

    ★★★★★

  • Bij het installeren en in gebruik nemen van Dragon had ik wat opstartproblemen. Ik ben met alle geduld telefonisch en via de computer op afstand geholpen. Dragon werkt nu naar tevredenheid. ik werk nu moeiteloos hele documenten uit terwijl ik maar een hand kan gebruiken. Dit programma helpt mij om ondanks een blessure toch mijn werk te kunnen doen. Ik kan Dragon en AVT met hun uitstekende service van harte aanbevelen.

    Marie Louise

    ★★★★★

  • Kreeg snel na de bestelling een persoonlijk mailtje met o6 nummer om feedback te geven en/of hulp te vragen. Ook bleef ik geinformeerd over de levering.

    Adriaan Los

    ★★★★★

  • Mijn vragen werden snel en goed beantwoord.

    De heer Dr.Ir. L.F.G. Thurlings

    ★★★★★

  • vriendelijk te woord staan, goede uitleg en adviezen, vakbekwaam!

    Wim

    ★★★★★

Wij werken o.a. met